FAQ

Alles wat je moet weten over het reserveren van een Nieuwe TWINGO ELECTRIC
  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er voor het reserveren van een Nieuwe TWINGO ELECTRIC?
    Je kan het reservatiebedrag van € 250 betalen via Visa, Mastercard, Maestro of Bancontact.
  • Kan ik mijn reservatie annuleren?
    Je kan je reservatie annuleren via mail naar contact-client.be@renault.be of door het annuleringsformulier te versturen naar Renault België Luxemburg nv. Daarna word je binnen de 15 werkdagen terugbetaald.
  • Hoeveel wagens kan ik reserveren?
    Je kan maximaal één wagen reserveren.
  • Kan ik als professional een wagen reserveren?
    Online reserveren is ook mogelijk voor professionals.
  • Kan ik een wagen reserveren bij een Renault concessiehouder?
    Reserveren kan uitsluitend online.
  • Wordt mijn reservatie automatisch omgezet in een bestelling?
    Nee, de concessiehouder die jij hebt uitgekozen, zal je contacteren zodra het nieuwe model beschikbaar is om te bestellen.
  • Ligt de configuratie van de wagen vast?
    De Early Bird-aanbieding is enkel geldig voor de versies TWINGO die uitgerust zijn met een elektrische motor. Je hebt daarbij de mogelijkheid om de opties en de accessoires die jij wenst, toe te voegen tijdens het configureren van je nieuwe wagen, samen met je verdeler.
  • Kan ik een financierings- of een leasingcontract sluiten?
    We hebben financierings- en leasingaanbiedingen beschikbaar voor Nieuwe TWINGO ELECTRIC. Bij je bestelling kan jouw verdeler je hier meer over vertellen.
  • Wanneer krijg ik mijn nieuwe wagen?
    De eerste exemplaren van Nieuwe TWINGO ELECTRIC zullen vanaf oktober 2020 geleverd worden. Je Renault-verdeler zal je bij de bestelling een precieze leveringsdatum geven.